Dato/nye steder?
3 deltagere
Side 1 af 1
Dato/nye steder?
Jo. Du har helt ret.
Datoen og for den sags skyld også stedet er kikset for mig.
Hey? Jeg ville jo gerne til fest med jer allesammen, men jeg er 14 år.
Jeg kan prøve og se om jeg kan finde ud af noget, men jeg har det bare sådan, at hvis jeg skal tage et tog fra Odense til Kbh for at holde én fest og så uden nogen jeg rigtigt kender.. det bliver jo lidt ærgeligt.
Kunne vi ikke finde andre datoer andre steder også.. rundt om i landet?
Der er jo sikkert også nogle oppe i Nordjylland der gerne vil fest
// Bayliss
Datoen og for den sags skyld også stedet er kikset for mig.
Hey? Jeg ville jo gerne til fest med jer allesammen, men jeg er 14 år.
Jeg kan prøve og se om jeg kan finde ud af noget, men jeg har det bare sådan, at hvis jeg skal tage et tog fra Odense til Kbh for at holde én fest og så uden nogen jeg rigtigt kender.. det bliver jo lidt ærgeligt.
Kunne vi ikke finde andre datoer andre steder også.. rundt om i landet?
Der er jo sikkert også nogle oppe i Nordjylland der gerne vil fest
// Bayliss
Chris Bayliss- Antal indlæg : 1
Sv: Dato/nye steder?
Hey,
Jeg synes det lyder super, hvis der er nogle, der vil tage ideen op og lave en fest mere et andet sted i landet.
...og hvis det ikke bliver samme dag, så er der måske nogle af os, der kunne finde på at komme til BEGGE fester
\MissIce
Jeg synes det lyder super, hvis der er nogle, der vil tage ideen op og lave en fest mere et andet sted i landet.
...og hvis det ikke bliver samme dag, så er der måske nogle af os, der kunne finde på at komme til BEGGE fester
\MissIce
MissIce- Antal indlæg : 7
Sv: Dato/nye steder?
Jeg forstår godt du gerne vil have noget mere lokalt. Det er jo bare at få organiseret noget.
Jeg var til afterparty efter sidste S2 og der kom folk fra hele landet. Også nordjylland
Jeg tror I roligt kan regne med vi bliver en hel del
Jeg var til afterparty efter sidste S2 og der kom folk fra hele landet. Også nordjylland
Jeg tror I roligt kan regne med vi bliver en hel del
Lauras- Antal indlæg : 4
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum