Alternative datoer ?
2 deltagere
Side 1 af 1
Alternative datoer ?
Hejsa
kanon ide med sådan en fest her
Men datoen er rimelig kikset og rimelig kort varsel også :-(
jeg ved ikke hvad der ligger til grund for at man har valgt lige præcis den dato der.
Men var det muligt at finde 2-3 datoer i alt, og så kunne man sætte en afstemning op her på forum hvor folk så stemte på den/de datoer de nu kunne. Og så valgte man så den dato hvor flest folk kunne...
just an idea..
Fløderand
Ene halvdel af peter ålbæk kontoen, Reality
kanon ide med sådan en fest her
Men datoen er rimelig kikset og rimelig kort varsel også :-(
jeg ved ikke hvad der ligger til grund for at man har valgt lige præcis den dato der.
Men var det muligt at finde 2-3 datoer i alt, og så kunne man sætte en afstemning op her på forum hvor folk så stemte på den/de datoer de nu kunne. Og så valgte man så den dato hvor flest folk kunne...
just an idea..
Fløderand
Ene halvdel af peter ålbæk kontoen, Reality
Fløderand/Peter Ålbæk / R- Antal indlæg : 1
Sv: Alternative datoer ?
Det ligge i bund og grund i at denne dato er den eneste vi tre som står for det kan.. jeg syntes dette ville være kedelig at står for at få en masse mennesker til KBH og det ved jeg osse de andre ville..
Så desværre har vi set os trvunget til at vægle en dato..
Og jo vi kunne finde en anden dato men 4 uge er osse lidt tid endnu er ked af dem der ik kan komme med som gerne ville men sådan er det desværre altid.
Mvh marc
Så desværre har vi set os trvunget til at vægle en dato..
Og jo vi kunne finde en anden dato men 4 uge er osse lidt tid endnu er ked af dem der ik kan komme med som gerne ville men sådan er det desværre altid.
Mvh marc
Marc Sørensen- Antal indlæg : 10
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum